ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Свидетелски разказ разкрива как работят тактиките за продажба на скъпи продукти от презентации | ||||||
| ||||||
Краткият отговор е – работещи! По-дългият обаче дава пълната картина на всички прилагани тактики на обучените специалисти да стигнат до интересите, чувствата и страстите на всеки отделен човек и да му предложат индивидуална оферта, която той да не е способен да откаже. В новия епизод на специализирания подкаст "Ние, потребителите" свидетелския разказ на присъствал на подобна презентация потребител разкрива подробности за прилаганите психологически похвати при предлагането на скъпи продукти и уреди за дома, бита и здравето. Присъствалата на такова събитие дама разказва как търговци умело успяват да убедят хората да помислят, че взимат правилно решение за покупка, а след това нерядко да съжаляват за него. Във видеото тя разказва за някои ключови тънкости, които човек трябва да има предвид, ако реши да се откаже от покупка извън търговски обект. Те касаят реда за уведомяването на търговеца, уточняването на адреса за връщане на стоките, както и процедури по приключването на договорните отношения с кредитора, когато сделката включва и отпускането на заем. Не е необходимо да звъните до кол център за издаване на код, с който да поискате да ползвате законовото си право да върнете закупена от презентация стока, а само да изпратите стандартния европейски формуляр за отказ и да върнете получения продукт. Покупката трябва да бъде изпратена на посочения от търговеца за тази цел адрес, за да не му дадете основание да шиканира процеса и в крайна сметка вие да пропуснете 14-дневния срок. Относно договора за стоков кредит – съгласно закона той трябва автоматично да бъде разтрогнат с развалянето на този за покупката. Ако обаче не закриете сметката към банката, може да ви се начисляват месечни такси за нейното обслужване. Това са само част от изводите и практичните съвети, които може да откриете във втория епизод на тематичния подкаст за потребителски права, посветен на рисковете, правата и задълженията при покупки от презентации. Има и още акценти за подводните камъни при този способ за продажба. “С всеки епизод на подкаста "Ние, потребителите“ искам да сме в кухнята на потребителските проблеми. С най-новото му издание буквално се намираме там. Разказваме историята на едно момиче, което ни потърси за съвети и напътствия как да развали договора си за покупка от презентация на съдове и уреди за готвене, обвързан със стоков кредит. Радвам се, че успяхме да помогнем и имаше добър край не само за нея, но и за нейната приятелка, с която заедно са посетили презентацията и са си закупили поотделно изключително скъпи, макар и много висок клас продукти за кулинарното хоби. Казусът е репрезентативен и поучителен“, каза Габриела Руменова – автор и водещ на подкаста и създател на проекта "Ние, потребителите“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: