ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Вижте до какви ужасни последици може да доведе почистването на въздушния филтър | ||||||
| ||||||
Докато се замърсява, натрупаният прах улавя и по-малки частици. И така, докато двигателят започне да се задъхва от липса на въздух. В последните години обаче все повече се използват по-скъпи консумативи, които са направени от специален влакнест материал. Те имат малко по-различни принципи на филтриране - инерционни и кулонови. В първия случай въздухът носи със себе си частици мръсотия, които се сблъскват с влакното и остават върху него, а във втория действат електростатичните сили на привличане. Като цяло, когато филтърът се извади от кутията, много често външно той изглежда като нов. Но той е работил, например, 8000 км. Логичното решение на много шофьори е, че няма нужда от смяната му. Те премахват едрата мръсотия с четка, изчукват филтъра върху парче дърво и го връщат обратно. Интересно е също, че самите производители увеличават експлоатационния живот на такива консумативи. В екплотационните им характериситки пише, че могат да издържат 15 000-30 000 км пробег. В същото време няма методи за проверка на състоянието на какъвто и да е въздушен филтър. Изобщо! Оказва се, че когато твърде много частици замърсители се натрупат върху влакната, тези примеси могат да влязат направо в двигателя. Получава се нещо като самонулиране, пише AutoMedia.bg. В резултат на "изхвърляне на натрупаната мръсотия първо страда MAF сензорът на всмукателния клапан. Оттам и електронният блок за управление на двигателя, който започва да дава неправилни команди за подаването на гориво. Колкото до останалата мръсотия, когато попадне в двигателя, тя действа като абразив. Резултатът е по-бързо износване на двигателя и увеличаване на разхода на масло. Това е отговорът на въпроса защо двигателят, който е редовно обслужван, е по-запазен от този, при който някои елементарни неща, като въздушен филтър, се спестяват. Така че не пестете от въздушния филтър. И го сменяйте на всеки 7000 - 10 000 км. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: