ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Германската верига Lidl взе сензационно решение | ||||||
| ||||||
По думите на Граф това решение е "безалтернативно", тъй като "не разполагаме с втора планета". Важно е да се държим по начин, отчитащ ограниченията на планетата, така че ресурсите ѝ да са достатъчни за 10 милиарда души. Това може да бъде бъде постигнато, само ако намалее делът на месото в потреблението, посочва той. По думите на Граф е важно потребителите да бъдат мотивирани в съответната посока, включително чрез тематичните седмици на веригата. Още през текущата година би трябвало процентното съотношение на животинските и растителните протеини в асортимента да бъде публикувано в доклада на веригата за устойчивостта на бизнес практиките ѝ, а към 2025 г. делът на растителните протеини трябва постепенно да бъде повишен. Освен за отговорност към климата, с тези планове компанията цели и да подобри имиджа си, най-вече пред по-младото поколение, посочва Граф. Все пак "Лидл" ще продължи да следва основните принципи на търговията си, която е насочена към клиенти, търсещи по-изгодни цени, и ще продължи да продава месо, отбелязва "Шпигел". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Aнонимен
на 09.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 07.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 06.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 06.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 06.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 06.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 06.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 06.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 05.02.2023 г.
0
Aнонимен
на 05.02.2023 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета