Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
МОК е подписал договор за спонсорство с бира за летните олимпийски игри
Автор: Живко Кръстев 13:32 / 06.02.2024Коментари (0)494
©
Международният олимпийски комитет обяви, че олимпийските игри ще си партнират с компания за производство на бира. Тази новина коментира спортният редактор Донислав Донев в предаването "Човекът на фокус“ на Радио "Фокус“.

Новината е посрещната противоречиво. Въпреки че бирата, която ще се рекламира, е безалкохолна, дори Световната здравна организация се намесва и алармира за това, че влиянието на олимпийските игри върху подрастващите е голямо и чрез подобни реклами те могат да бъдат подтикнати да консумират бира.

Донислав Донев сподели, че е изненадан, че темата е получила толкова широк отзвук, защото не за първи път производител на бира става спонсор. Той даде пример с един от генералните спонсори на "Формула 1“, рекламни лица на който стават самите пилоти. Най-големият спонсор на най-големия клубен футболен форум Шампионска лига също е компания за производство на бира.

"Сделката с МОК е на стойност 1 млрд. 725 млн. долара. Според мен зад това говорене има доза завист, защото тази сделка е изпусната от страна на други големи компании. Спортът все още е на първо място, но парите са на път да го изместят. Тук не става дума толкова за това какъв е поводът да бъдат рекламирани тези продукти, а кой дава повече пари, кой ще предложи по-добрия договор, който да даде повече печалба и за двете страни. Много малко хора вероятно ги интересува здравето на спортистите и на хората, важното е договорът да бъде подписан и да бъде рекламиран продуктът“, коментира Донислав Донев.

Той даде пример с моден гигант, който си позволява далеч повече от въпросната компанията за производство на бира. "Освен че произвежда златни, сребърни и бронзови медали на олимпийските и параолимпийските игри, един от модните й брандове облича френските спортисти на откриването на олимпиадата. Едновременно с това, на всяка ВИП ложа ще се предоставя шампанското и конякът, който въпросната компания произвежда. Някои от същите тези ВИП хора, които ще стоят на ВИП ложите, в момента роптаят, че МОК е подписал договор за спонсорство с бира“, посочи Донислав Донев.   

Това не е първият случай, в който е имало проблеми със спонсори и реклами преди, по време и след олимпийските игри, отбеляза той. "Битката за спонсорство на олимпийски игри и световни първенства е огромна. Летните олимпийски игри в Токио 2021 г. бяха гледани от повече от 3 милиарда души по данни на МОК. Може да си представите какво събитие е и какво влияние има върху хората. Нормално е да има страшна битка“, каза спортният редактор.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
Античен град Хераклея Синтика разкрива още от тайните си
Бюджет 2025
Почина Лиъм Пейн
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: