ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Защо куфарът "каца" половин час след пътника? | ||||||
| ||||||
За проблема от седмици в редакцията алармират пътници, пристигащи от цял свят, а сред потърпевшите преди време е световноизвестният цигулар Веско Пантелеев – Ешкенази. Той избухна с гневен пост във Фейсбук: "Летище София няма никакъв контрол над разтоварване и доставка на багажите. Тази вечер стотици пътници от различни дестинации чакаха над час и половина своите багажи“, написа виртуозът на късата струна миналия месец. Според него наземният персонал вдигал рамене при всяко запитване от страна на изнервените и изморени пътници, а никъде наоколо нямало началник или какъвто и да е отговорен орган, който да обясни какво се прави по въпроса с багажа. Оплаквания Подобни оплаквания зачестяват, а последното е от преди няколко дни, когато 160 пътници чакали над половин час да получат багажа си от полета от Катания. "Половин час не звучи много, но представете си какво е след цял ден изморително пътуване с различни видове транспорт, нетърпението просто да се прибереш у дома. Напротив, налага ти се просто да висиш пред празния багажен колан без никаква яснота кога точно ще си видиш куфара. А да не забравяме, че сред пристигащите пътници има много, които не са от София и на които тепърва им предстои дълъг път до дома“, сподели Франческа, един от пътниците във въпросния полет. Оператори "Телеграф“ тръгна по следите на проблема, който очевидно е системен, а не инцидентен. На летище София в момента работят три лицензирани оператора по наземно обслужване, в чиито правомощия влиза и обработката на багажите за излитащи и кацащи полети. Това са "СофКънект“, "Суиспорт“ и "Голдеър Хендлинг България“, които отговарят за полетите на различни авиокомпании. От "СофКънект“ поискаха информация за кои точно полети става дума и твърдо заявиха, че проблемите не са при тях и в момента се радват на перфектна организация и кадрова обезпеченост. От "Суиспорт“ oтговориха, че са подразделение на голяма международна компания, ситуирана в Цюрих, Швейцария, и само компанията майка има правомощия за връзки с обществеността. От "Голдеър Хендлинг“ заявиха, че ще върнат позиция по проблема своевременно, но категорично отрекоха да имат кадрови проблеми. Разстояние За поне два от операторите имат сериозен кадрови недостиг и това се отразява зле на капацитета им на работа, особено във вечерните часове. Проблемът касае особено често нискотарифните авиокомпании, които с цел пестене на средства паркират самолетите си на отдалечени от терминала стоянки. Така при тях проблемът се засилва заради по-дългото разстояние за транспортиране. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 15.09.2022 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета