Абонат осъди ЧЕЗ за надписана сметка | ||||||
| ||||||
Сумата била изчислена наказателно за четири месеца назад. Когато дупничанинът я получил миналия февруари, изпаднал в шок от огромната цифра. На фактурите нямало обяснение за какво е направена калкулацията. Всъщност сагата започнала няколко дни преди това със смяна на електромера. Служители от енергото отишли на адреса и поднесли на абоната за подпис протокол за подмяна на устройството. Не сметнали за необходимо да му обясняват причината, а и той не попитал, защото помислил, че е рутинна техническа операция. По-късно обаче се усъмнил и сам отишъл до офиса на ЧЕЗ. Там разбрал, че е имал проверка на 15 януари миналата година. При нея било установено, че електромерът е повреден и отчита с 29% по-малко похарчения ток. Затова и го сменили, а после му начислили наказателни суми за четири месеца назад. Такива били условията в договора между чешката фирма и абонатите. |
Още по темата: | общо новини по темата: 213 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/36 ] следващата страница |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg