ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Най-богатият ром в света: Идиот с план може да победи всеки гений без план | ||||||
| ||||||
Компанията Wyldecrest има почти 100 парка със сглобяеми сгради във Великобритания под своя фирмен флаг. Алфи притежава и Vaaroom, третата по големина компания за коли под наем в страната, както и агенция за продажба на билети. Алфи споделя, че докато стигне до върха често му се е налагало да иска съвети от други успешни личности и благодарение на тях и на своя опит днес може да ги сподели и с останалите. "Като ром нямах друг избор, освен да започна от нулата с почти нищо в банката и същото това нищо в задни джоб“, казва той. "Взех под внимание мъдрите думи на великия американски бизнесмен Уорън Бъфет, който казва: "Идиот с план може да победи всеки гений без план“. Страст към парите Алфи казва, че бизнесът трябва да бъде създаден "за страст, а не с цел финансова печалба“. По негови думи, за да направиш нещо, към което самият ти имаш интерес, ще можеш да направиш реална оценка и като клиент. "Ако сте емоционално ангажирани, всеки час, в който работите, ще изглежда все едно е само 15 минути. Повярвайте ми, ентусиазмът е най-големият мотиватор!“, казва той. Кариерата на Алфи започва на 14-годишна възраст, продавайки асфалт от врата на врата заедно с баща си. "Началото на моя бизнес живот беше трудно и открих, че ме изтощава психически“, допълва милиардерът. "Някои дни тичах сам със силата на волята, особено след като нямах интерес да се опитвам да разбърквам асфалт. Сърцето ми просто не беше в него“, След като решава да окончателно да изостави асфалта той започва да се занимава с продажба на ванове и казва, че в този период вече е открил своята стихия, наслаждавайки се на всеки миг от живота си. "Знаех точно какво искат моите клиенти. Няма по-подходящ човек, от когото да ги купите каравана от такъв, който е израснал и живее в такава? "Изглеждаше, че дните просто летят, а и печелех пари!“ Превръщане на хобито в бизнес Алфи казва, че превръщането на хобито в бизнес изисква промяна в начина на мислене, за да работи. Той разяснява: "Повечето хора гледаха на караваните като на място за почивка. За мен това беше начин на живот“. Така неговото хоби да продава ванове прераства в продажба на каравани, а по-късно и в продажба на цели сглобяеми къщи и създаване на квартали за тях. "Но никога не трябва да забравяте, че има огромна разлика между хоби и печеливш бизнес. "След като се превърне в средство за правене на пари, забравете, че е хоби“, съветва той. Изготвяне на план Ако се опитвате да развиете бизнес с ограничени финанси, Алфи казва, че първото място, от което трябва да започнете, е да съставите бизнес план и да изчислите паричния си поток по отношение на това откъде идват приходите и накъде отиват разходите ви. Той казва: "Бизнес планът ще ви даде добър фокус върху това къде се надявате да развиете бизнеса си. "Паричният поток ще ви даде представа за парите, които влизат и излизат. Ще имате реалистична представа за вашите маржове на печалба и дали чрез добавяне на капитал можете да се разширите рентабилно“, казва той пред The Sun, цитиран от bTV. Често срещани клопки Алфи казва, че най-лошото нещо, което можете да направите, е да не управлявате точно своя бизнес план и паричния поток. Той обяснява: "Много добри бизнеси стават неплатежоспособни поради прекомерна търговия и това може толкова лесно да бъде избегнато, като се занимавате с вашия бизнес план и парични потоци на седмична база. "Следвайте и прилагайте плана и всичко трябва да си дойде на мястото оттам нататък, особено ако имате визията, продукта, работната етика и малкото късмет, от което всеки има нужда“, разяснява Алфи. Алфи казва, че най-ефективната стратегия за рекламиране на бизнеса е от уста на уста. "Без съмнение това е най-добрият начин – и най-евтиният“, казва той. "Излезте и кажете на хората за брилянтното обслужване на клиентите или продукта, който предоставяте. Крещете го от покривите. Трябва да вярвате в себе си и в своя продукт или услуга и да не се срамувате да казвате на другите колко са добри. Алфи съветва всички млади предприемачи да се нагажират повече със социалните медии, защото новият пазар е именно там, но и припомня, че от собствения му опит е разбрал, че хилядите пари налети в реклами по телевизията и в мрежите, никога не са му помогнали толкова, колкото старомодното предаване от уста на уста. |
Още по темата: | общо новини по темата: 5833 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/973 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Таксиметровите шофьори от Благоевград също се вдигнаха на протест
12:25 / 20.11.2024
Безопасен ли е креатинът за тялото ни?
17:29 / 20.11.2024
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg
©2009 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Blagoevgrad24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Blagoevgrad24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: